AktivIndsats ApS 32 86 00 00 info@aktivindsats.dk

Social- og sundhedsfaglig virksomhedskonsulent til Vestsjælland

Social- og sundhedsfaglig virksomhedskonsulent til Vestsjælland

AktivIndsats ApS er en Socialøkonomisk virksomhed, der løser en række forskellige opgaver for kommunernes jobcentre.

AktivIndsats ApS er en arbejdsplads, hvor faglighed, humor, interesse for at afprøve nye veje til resultatorienterede løsninger, er højt prioriteret. Vi værdsætter kvalitet, dygtige medarbejdere og, vægter at der ikke er langt fra ord til handling.

Til vores team i Roskilde og Odsherred søges en vejleder/jobkonsulent. Du skal være opsøgende med det formål at skabe jobåbninger til borgere med funktionsnedsættelse. Vi søger en dygtig og erfaren medarbejder med flair for det opsøgende virksomhedsarbejde, som er dygtig til at motivere borgere og understøtte deres tilbagevenden til arbejdsmarkedet.
Stillingen indebærer også, at du underviser og vejleder deltagerne i vores Jobcafe både individuelt og i grupper.
Vi har meget fokus på, at borgeren inddrages med henblik på at finde de rigtige løsninger, så borgeren hurtigst muligt vender tilbage til arbejdsmarkedet.


Om dig ved vi,
at du kan have en pædagogisk, socialfaglig eller sundhedsfaglig uddannelse, gerne ergoterapeut eller fysioterapeut

  • har kendskab til og erfaring med fleksjobområdet
  • evner at afholde professionelle jobrettede samtaler med ledige, for at skabe fremdrift i den lediges vej tilbage til arbejdsmarkedet
  • er god til at arbejde med den virksomhedsrettede indsats og har erfaring på området
  • kan se muligheder i arbejdet med borgere med nedsat arbejdsevne og komplekse problemstillinger
  • arbejder målrettet med det gode match mellem borger og virksomhed samt befinder sig godt i rollen som motivator
  • kender mulighederne i beskæftigelseslovgivningen og kan yde råd og vejledning til borgere og virksomheder
  • har gode kommunikative evner, både i forhold til borgere og kolleger trives i en jobfunktion, der både indebærer bred udadvendt kontaktflade og administrative funktioner
  • kan arbejde selvstændigt, målrettet, systematisk og struktureret, men samtidig er i stand til at navigere i en til tider hektisk dagligdag
  • har godt humør og et positivt, helhedsorienteret menneskesyn
  • har kørekort og bil til rådighed.

Arbejdsopgaverne veksler bl.a. mellem:

  • Opsøgende jobkonsulent
  • Undervisning og individuelle samtaler
  • Iværksættelse af virksomhedspraktik
  • Beskrivelse og afklaring af arbejdsevne/funktionsevne
  • Projektorienteret arbejde

Vi vægter det tværfaglige samarbejde højt og det forventes, at du:

  • har et ønske om at bruge din faglighed alsidigt
  • kan håndtere afvekslende opgaver
  • er systematisk og struktureret i din arbejdsform overholder deadlines

Vi tilbyder:

  • Et spændende meningsgivende arbejdsfelt, med udfordringer og udviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt
  • Engagerede kollegaer, og en arbejdsplads i løbende udvikling
  • Medindflydelse på arbejdets tilrettelæggelse
  • Attraktiv løn og pensionsordning
  • Flekstid og sundhedsforsikring

Syntes du ovenstående lyder spændende, så send en ansøgning og dit CV via knappen “Søg jobbet på Ofir”. Ved spørgsmål til stillingsopslaget er du velkommen til at kontakte Majbritt Erlandsen tlf. 4213 8880. Samtaler afholdes løbende.

Share This